keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Loving ja Hugs - Awardit



Sain ylimmäisen awardin Sirpalta, jonka suuri fani itse olen. Kiitos Sirpa.
Tunnustus on tarkoitus jakaa eteenpäin viidelle henkilölle, joita pitää tärkeinä, inspiroivina ja kannustavina itselleen.

Monet jotka minulle täyttävät nämä kriteerit, ovat jo tunnustuksen saaneet, mutta laitetaanpa ne tähän uudelleen. Pakkohan tätä ei ole jatkaa eteenpäin.

Aina ensimmäisenä tulee Maiju, sitten muut olematta missään arvojärjestyksessä: Taava, Heather, Sari ja Sarah.

This award goes to five persons who are important, give me inspiration and stimulate me in my hobby :)

Edit: Lisään tähän samaan postaukseen Heatherilta ilmeisesti vähän vaihtarina tulleen sympaattisen näköisen halaus-awardin. Se pitäisi laittaa eteenpäin kymmenelle kannustavalle blogiystävälle, joita ei ole tavannut. Monia olen tavannut, mutta suurinta osaa tietysti en. Laitankin tämän eteenpäin sinulle joka nyt luet tätä :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Eija... kiva, että olen aina mielessäsi ensimmäisenä :)

Mä olen aina niin huono laittamaan noita eteenpäin, mutta kiitos kun et pakota :))))

Anonyymi kirjoitti...

Kiitoksia myös täältä ja mikä parasta, ei tarvinnut laittaa eteenpäin. Mä olen niissä vähän huono ;-D

Unknown kirjoitti...

Kiitos eija!!!

Unknown kirjoitti...

Thank you so much for thinking of me! :)